Analitikos įrankių diegimas: kam to reikia?
Bet jie jūsų neranda... 🙁
Sutikite, atsidurti potencialiems klientams „prieš akis“, kai jie jūsų ieško, labai svarbu.
Taigi kam reikia į savo svetainę sudiegti analitikos įrankius? Paprasčiausias atsakymas būtų tas, kad ankstyvas analitikos įrankių diegimas, kai tai padaroma iš karto po svetainės sukūrimo, leidžia geriau suprasti potencialių klientų elgesį, poreikius ir kurti tikslesnes bei efektyvesnes reklamos kampanijas.
Diegiant analitikos įrankius, tokius kaip
Google Tag Manager,
Google Ads,
Google Analytics,
Google Search Console,
Facebook Pixel,
siekiama užtikrinti, kad jūsų svetainė būtų tinkamai pasiruošusi rinkti ir analizuoti duomenis. Šie duomenys jums labai pravers vėliau kuriant reklamines kampanijas. Pavyzdžiui, jei norėsite atsidurti savo tikslinei auditorijai „prieš akis“. Tuomet jums prireiks reklaminės kampanijos, kurios metu rodomos reklamos žmonėms, ieškantiems jūsų siūlomų prekių ar paslaugų.
Diegiame tokius analitikos įrankius
1.
Google Tag Manager
Google Tag Manager (GTM) yra nemokamas įrankis, leidžiantis lengvai tvarkyti ir atnaujinti svetainės stebėjimo kodus bei žymas be kodo pakeitimų.
2.
Google Analytics
Google Analytics yra nemokamas įrankis, leidžiantis stebėti ir analizuoti svetainės lankomumo duomenis.
3.
Google Search Console
Google Search Console yra nemokamas įrankis, padedantis stebėti ir palaikyti svetainės buvimą Google paieškos rezultatuose.
4.
Google Ads
Google Ads yra mokamas reklamos įrankis, leidžiantis kurti ir valdyti reklamos kampanijas Google paieškoje ir kituose tinkluose.
5.
Facebook Pixel
Facebook Pixel yra analitikos įrankis, leidžiantis stebėti lankytojų veiksmus jūsų svetainėje ir optimizuoti Facebook reklamas.
Analitikos įrankių diegimo rezultatas: praktinis pavyzdys
Įsivaizduokime didelę elektroninės prekybos platformą, kuri parduoda sporto reikmenis. Jos savininkas Tomas nusprendė susidiegti analitikos įrankius, tokius kaip
Google Analytics,
Google Tag Manager,
Google Ads,
Google Search Console ir
Facebook Pixel.
Google Tag Manager
Visi sekimo kodai valdomi vienoje vietoje, todėl Tomas gali lengvai atlikti pakeitimus be papildomų programavimo žinių. Taip pat šis įrankis jam suteikia galimybę išmatuoti kitus jo svetainės viename iš puslapių atliekamus veiksmus, kuriuos, naudojant standartines funkcijas, tokias kaip kontaktinės formos užpildymai, paspaudimai ant el. pašto adresų ir kt., būtų neįmanoma padaryti.
Google Analytics
Tomas gauna išsamias ataskaitas apie svetainės lankytojus, jų elgesį, demografinius duomenis ir pirkimo įpročius. Tai padeda jam suprasti, kurie produktai yra populiariausi ir kokie kampanijos veiksmai yra efektyviausi.
Google Search Console
Tomas turi galimybę stebėti, kaip jo svetainė pasirodo Google paieškos rezultatuose, ir greitai išspręsti technines problemas, kurios gali paveikti svetainės matomumą.
Google Ads
Tomas gali tiksliai stebėti reklaminių kampanijų veikimą ir grąžą. Jis supranta, kurie skelbimai ir reklamos kanalai atneša daugiausia pardavimų. Google Ads integracija su Google Analytics leidžia Tomui stebėti konversijas ir sukaupti auditoriją, kurią jis planuoja panaudoti remarketingui.
Facebook Pixel
Naudodamas Facebook Pixel Tomas gali nustatyti panašių žmonių auditorijas (pvz., panašių į tuos, kurie lankėsi jo svetainėje, ką nors iš jo nusipirko ar bent įsidėjo į krepšelį).
Analitikos įrankių diegimo kaina
Analitikos įrankių diegimo paslaugos kaina derinama individualiai.
Ką dar turėtumėte žinoti apie analitikos įrankių diegimą?
Atkreipkite dėmesį, kad dauguma minėtų platformų (Google Tag Manager, Google Ads, Google Analytics ir kt.) yra tarpusavyje susijusios, todėl siūlome jas įdiegti į jūsų svetainę visas kartu.
NB: į paslaugą reklamos kampanijų paleidimas neįeina!
Bendra visų analitikos įrankių diegimo trukmė: 1-3 dienos.